celopera19

20.4.
2017

Velikonoce na RS

Vyrazili jsme strávit Velikonoční víkend na Rychlebský stezky. Výhled počasí byl plus mínus dobrý, takže slovo dalo slovo a výprava mohla ve čtvrtek odpoledne vyjet. Cesta jako vždy noblesních pět hodin, bez velkých zastávek a stále lehce nad rychlostími limity.

Do našeho oblíbeného ubytování Na Staré faře přijíždíme před jedenáctou hodinou a protože má místní knajpa stále otevřeno, zandaváme pár drinků a jdeme spát. Ráno nastupujem do stopy před desátou, počasí je polojasný okolo deseti stupňů a tak stoupáme do vrchu směr Wales. Dáváme si vše několikrát, Wales, Velryba několik sekcí Superflow a vše různě kombinujeme. Potkáváme tu i starýho dobrýho Kraba, kterej tu mučí XC devětadvácu na karbonu a moc se s tím nemaže. Jezdíme celý odpolende, klucí si ještě nandavaj jednu jízdu do kopce a my si jedem projet trail kolem Černýho potoka, pohodička na vyjetí. Podle toho co jsem v kopci viděl, mělo by trail kolem potoka využívat víc lidí, než se trmácet pěšky po Walesu:)

Stoupáček k Wiesnerovu prameni.

Koli na šutru.

Sobota byl jak přes kopírák, počasí stejný, jezdili jsme celej den, občerstvení na základně, zkrátka pohoda. I když ne všichni si to tak užívali. Viděli jsme v lese i sanitku, před základnou si týpek ze sousedního pokoje zlomil kličku a zdravotníci byli na stezkách údajně šestkrát. Stane se....

Něděla byla už jen ve znamení rychlý vyjižďky na kopec a dolu na základnu, kde jsem si dali koláček a presánko. Cestou domů už se krásně sypal sníh, takže jsme to měli akorát. Druhej den zasypal stezky sníh kompletně.

Za mě opět parádní vejlet, skvělý stezky, základna a samozřejmě ubytování Na Staré faře.

Schwara si s tím hraje....

Jarda si to vodí na jedničku.....díky za fotky!

Rychlebské stezky v mapě.