4.3.
2007
MONTY 230 UrbanTrial
Rám: Monty 230 UrbanTrial
- spíš univerzálnější trialovej rám od kultovní trialový značky, na kterym se dá parádně pojezdit ve městě i v terénu
- rám má oproti klasickejm trialovejm speciálum delší zadní stavbu, takže to vyžaduje trošku větší sílu udržet to na zadnim v každej situaci, ale na druhou stranu, kolo je zase o něco hravější a točivější, takže exhibičky s pořádnejma trikama se na něm jezdí jedna báseň
Vidlice: Monty 230
- duralová vidle od monty, docela vysoká – ještě ve zkušebním provozu, časem se uvidí jestli se osvědčí
Brzdy: Magura HS 33 – co víc dodat …
- vepředu špalky PLAZMATIC CRM – špičkový špalky na nebroušený ráfky, lepí jako sviňa. Od tý doby co je mam jsem se asfaltem předního ráfku ani nedotknul! Nelze než doporučit !!!
- vzadu špalky KOXX Bloxx, vhodný na broušený ráfky, zatím v testovacím provozu
- na zadní brzdě mam podkovu od Monty. Design špica.
Ráfky:
- přední – ALEX DM 24 – bohatě stačí, 5 let trialování bez jedinýho problému
- zadní – TryAll 47mm šířka – vychytanej ráfek od Frantíků – 5 ze 4 trialistů doporučuje
Kliky + věci okolo:
- kliky Truvativ Firex – z nouze a narychlo kupovaný, ale zatím se osvědčily
- pedály – Monty Double Cage – asi nejlepší klíckový pedály na trhu
- rockring – šikovný český ručičky aneb homemade dural
- střed – FSA Platinum PRO
Pláště:
- předek – SCHWALBE Racing Ralf 2,25 – maximální spokojenost
- zadek - SCHWALBE Racing Ralf 2,4 kevlar – extra lehkej plášť (asi 530g) do města na štrýtek a na umělý překážky bomba, ale na šutrech musí bejt hodně nahuštenej, aby se neprorážel, takže asi půjdu brzo do TryAllu Sticky, kterej je dvakrát těžší, ale snad se nebude prorážet
Náby:
- předek - Shimano deore – no prostě šimáno no, až budou prachy pude tam něco lepšího, jinak kónusy se vymačkaly až po 4 letech ježdění
- zadek – Shimano Silent Clutch – komentář ke značce viz výše. Vořech drží super, ale osička se pod mejma 85 kilama kroutí, takže jí musim měnit zhruba každejch 14 dní až měsíc
Zbytek: řídítka Point, představec Zoom, hefty Primo, vyvoněný sedlo Monty (to je ten neoprenovej hadřík na konci horní rámový trubky), hlavovka Cane Creek
Celkovej dojem z kola: hravý kolo vhodný jak na závody tak na vyblbnutí se ve městě.
Kolo je docela poslušný, takže je vhodný i pro začátečníky. Pro klasickej trial je trošku hendikep dýlka zadní stavby.
Za popis svýho bika, thx Pavel Jirsa.
dodatek
-4. března 2007
jeste sem zapomnel, ze je mozny tam dat normalni sedlovku a sedlo a udelat z toho "obycejny kolo na kterym se pri slapani sedi" :-P
-
4. března 2007
Aha sedlovka se zasune po odstranění toho carbonovýho krytu,to je dobrý!
carbonovej kryt
-4. března 2007
ten karbonovej kryt je neopren dlouhej max 10cm za 200Kc (napis se holt plati i kdyz skoro neni videt) ;-) a pod nim je normalni doura na sedlovku a je k tomu spec. upinak kterej se da do ty maly rourky ktera je videt na predposlednim obrazku
Cena?
-4. března 2007
Ještě nám sem napiš cenu, za kolik se taková trial mašina dá pořídit.
cena?
-4. března 2007
no takle jak to je tak by cena v novejch dilech byla neco pres 30 tisic, ale zalezi na cloveku jak to postavi.. pred zimou sem tam mel veci tak za 22 tisic a bylo to srovnatelny...
bike
-4. března 2007
jj Paja má bika pěkně vyladěnýho, je to parádní lehké kolo super ovladatelné a ty brzdy super, ale nejvíce mě dostává ten zadní Tryall ten je božskej!! Ale hlavně jde o to jak na něm Paja dává a jako že fakt dává!
-
4. března 2007
dik ;-) kdyby chtel este nekdo naky info tak pisnete
bike
-4. března 2007
jj Paja má bika pěkně vyladěnýho, je to parádní lehké kolo super ovladatelné a ty brzdy super, ale nejvíce mě dostává ten zadní Tryall ten je božskej!! Ale hlavně jde o to jak na něm Paja dává a jako že fakt dává!